Nie działa mi dostęp do Internetu w bloku

Proszę sprawdzić, czy kabel jest podpięty do komputera.
Jeżeli używasz routera, proszę sprawdzić, czy:
  • kabel jest wpięty do routera
  • czy router ma zasilanie (palą się diody?)
  • Jeżeli WYRESETOWAŁEŚ router przyciskiem reset (bądź w panelu administracyjnym routera), to niestety konieczny jest kontakt z nami, byśmy znów skonfigurowali Ci router...


A jeśli router nie był wyresetowany a działa i nadal nie masz dostępu do Internetu, zrestartuj komputer lub sprawdź czy nie odinstalowałeś swojej karty sieciowej?

» Powrót

W celu ułatwienia korzystania z serwisu strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies korzystając z opcji swojej przeglądarki internetowej. Kliknij zgadzam się, aby informacja ta nie pojawiała się ponownie.

Zgadzam się