Nie działa mi dostęp do Internetu Światłowodowego FTTH
Przede wszystkim NIGDY NIE NALEŻY WCISKAĆ UKRYTEGO PRZYCISKU RESET na urządzeniu dostępowym!
Wyresetuje to urządzenie dostępowe (ONT) do ustawień fabrycznych i konieczne będzie ponowne ustawienie urządzenia przez naszego technika sieciowego!
Wyresetuje to urządzenie dostępowe (ONT) do ustawień fabrycznych i konieczne będzie ponowne ustawienie urządzenia przez naszego technika sieciowego!
- Proszę najpierw sprawdzić urządzenie dostępowe (ONT) - jeśli jest zasilanie tego urządzenia, to powinny się na nim świecić diody (przede wszystkim dioda PWR w urządzeniach DASAN lub POWER w HUAWEI i HALNY). Jeśli dioda się nie świeci - sprawdzić czy wtyczka zasilająca jest poprawnie włożona do urządzenia. Jeśli tak, to podłączyć do innego gniazdka.
- Jeśli ONT ma zasilanie i nie ma dostępu do Internetu i nie świecą się diody, proszę sprawdzić, czy przycisk włączający (ON/OFF) jest wciśnięty(ON) czy wyciśnięty (OFF)
- Jeśli ONT ma zasilanie i świeci się dioda PWR lub POWER ale nie świeci się dioda PON i/lub pali się dioda ALM (DASAN) bądź LOS (Huawei i Halny), oznacza to zerwanie łączności z resztą sieci (najczęściej zerwanie kabla między Twoim domem a naszymi serwerami - może to być zarówno w Twoim domu urwany bądź naderwany kabel jak urwany kabel na słupach, w kanalizacji telekomunikacyjnej gdzieś na trasie). PROSZĘ WÓWCZAS KONTAKTOWAĆ SIĘ Z NASZYMI TECHNIKAMI. Poza godzinami pracy - proszę wysłać SMS z nazwiskiem, adresem pod jakim korzystasz z Internetu i informacją zerwane połączenie PON
- Internet działa wyłącznie na urządzeniach podłączonych kablem (np. komputer stacjonarny, telewizor) ale nie działa WiFi - nie widać w ogóle mojej sieci WiFi - proszę sprawdzić, czy świeci się dioda WLAN (Dasan, Huawei) lub diody 2.4G 5G (Halny). Jeśli te diody się nie świecą, oznacza to, że wyłączyłeś WiFi w urządzeniu - trzeba wówczas nacisnąć przycisk WLAN (Dasan, Huawei)
» Powrót